ponedeljek, 23. november 2015

Natečaj s Tino 2.

Kot sem obljubila včeraj, vam danes pokažem še drugo voščilnico, katero prijavljam na Tinino- Rayherjev natečaj.
Idejo za izvedbo "slide card" sem našla na YT. Najprej je zgledalo, da bo kar nekaj težav, a vam povem, da mi je ratalo v prvo. Zagotovo ta sistem voščilnice uporabim še kdaj.
Vse sem naredila kot v videu, le dimenzijo in motiv sem prilagodila svojim pripomočkom in kuvertam iz zaloge.

Pri delu sem uporabila naslednje pripomočke:
Štampiljko Najlepši par iz seta praznični jelenčki
Štampiljko Inkadinkado- Happy holidays
Bordura Rayher
Šablona Najlepši par Sreča na vrvici
Šablone Najlepši par - Male ptice
Štampiljka Najlepši par - Naj praznično... 
Embosirno mapico sneg


Voščilnico "linkam" še v novembersko galerijo NP , ker pa tema voščilnice"izdelaj zimsko sceno"  sovpada z izzivom na Craftalnici jo prijavljam še tja ;)


Ponedeljkov pozdrav, Polona









10 komentarjev:

  1. Iiiiii, kako mi je všeč! Tole ti je ratalo v prvo?? Jaz bi gotovo merila in se matrala več dni :)) Pa tako lepo si jo okrasila - jelenček prekrasen in odtis in snežinke in ... in ... super!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja in izvedba in tole si mroala res zelo natančno izrezovati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico s tagcem si naredila :-)) Tinin zapis je res fantastičen in ti si ga lepo uporabila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauu, noro dobra ideja in izvedba.
    Hvala, da si se nam pridružila v Decemberskem ustvarjanju v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, krasna je in zelo lepo narejena. Hvala za sodelovanje v zimskem izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši