sreda, 2. december 2015

Sestavljeno ozadje

Naša draga Tina nas je cel november razvajala z lekcijami v svoji 3.sezoni male šole prazničnega ustvarjanja.
vedno znova me pusti odprtih ust in marsikatera ustvarjalka se bi strinjala z mano, če rečem da je Tina pravi genij. Seveda ker je takšna kot je ima dela toliko da je k sodelovanju povabila svojo prijateljico Vladko.
Kot se spodobi za učenke v tej mali šoli, da odnesejo kakšno znanje, sem se tudi jaz kar nekaj naučila. Ker je idej in znanja naenkrat v glavi preveč, kot ponavadi mora pri meni minit nekaj časa, da vse zložim in popredalčkam v svoji glavi.

Po Tininih navodilih sem sestavila ozadje, a ker sem uporabila večji format papirja, da sem dobila naenkrat več ozadij, je izpadlo malo po moje ;) Nastalo je akr nekaj izvedb in pri vseh sem uporabila najboljše pripomočke najlepšega para.

Pozdravček, Polona.






8 komentarjev:

  1. Polona, krasne so! Tule ti tudi papirji niso delali težav vidim :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Res zelo lepe! Joooj tale omela ... ko bi ti vedela, kako se jaz bremzam :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav vse po vrsti so zelo lepe in pravo veselje jih je pogledati in res sem zelo vesela, da nastaja toliko raznolikih izdelkov na osnovi male šole. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala dekleta, ja res nič ni težko narediti po navodilih najboljše in najbolj srčne učiteljice <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč, všeč, všeč...
    Tole sestavljeno ozadje je zakon in super si spedenala voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Veš kako so mi všeč tvoje bolj konkretne črte na ozadju!!! Hvala za toliko lepega navdiha...

    OdgovoriIzbriši