sreda, 18. april 2018

Ustvarjalni bonbonček

Pozdravljene!

S tole objavo odlašam že ohoho časa.
Ker sem pred kratkim praznovala, je že skrajni čas, da še jaz podelim kakšno darilce.
Izmed vseh, ki boste pod ta post do 03.05.2018 napisale, kaj si mislite o mojem blogu, ter me tudi spremljate bom v petek 04.05.2018 izžrebala eno ustvarjalko, ki bo dobila paketek dobrotic na sliki. Obljubim, da bom priložila še kaj.

Hvala ker ste potrpežljive z mano, Pozdravček, Polona





15 komentarjev:

  1. Cudovit blog. Zmeraj me premamis, da kupim sablone, ki si jih kupila, ker so multi uporabne 😉 Prijetno ustvarjanje se neprej ti zelim 😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj veš, da razturaš pri ustvarjanju, le spodbujati te malo moramo, da to čim večkrat tudi pokažeš 😄. Super ti gre, tole na sliki je pa tudi zelo fajn, hvala ti, da si tole pripravila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Polona sej veš da super ustvarjaš, ja le večkrat pokaži kaj narediš, ker delaš top stvari.
    Saj veš, da si mi posebej draga <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Veseli me, da si začela spet malo več objavljati. Lepi izdelki, saj veš. Vidi se, če uživaš pri ustvarjanju, kar je pa najpomembnejše od vsega. Kar se nagrade tiče je tudi super, če je pa Sizzix ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vaš blog sem našla šele pred kratkim. Ko vidim kakšno vašo objavo, jo z veseljem preberem. Blog se mi zdi zelo zanimiv, vaši izdelki pa čudoviti. Lepe dni, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi izdelki. Obilo ustvarjalnega navdiha še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi sama sem blog našla pred kratkim, postala "spremljevalka" in z veseljem pokukam, kaj se dogaja :-)
    Veliko ustvarjalnega časa želim tudi v prihodnje in tudi časa, da vse čudovite izdelke tudi objaviš :-)
    Prijetne praznike želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Pred nekaj dnevi sem preko Zartee bloga naletela na tvoj blog. Vzela sem si kar precej časa in ga pregledala po dolgem in počez. Tvoji izdelki so mi zelo všeč...le tako naprej.
    Postala sem tudi tvoja spremljevalka in ne bi se branila tvoje čudovite nagrade ;) Hvala za priložnost.
    Lepo preživi prosta dneva.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Saj veš...polna dobrih idej, zmeraj pripravljena pomagati in krasni izdelki ��

    OdgovoriIzbriši
  10. Evo, pa mi je uspelo hitro zaviti k tebi. Tukaj vedno najdem kaj lepega in izvirnega, všeč mi je, da kaj narediš tudi "peš" in dokazuješ, da se da super voziti tudi brez vseh nujnih šablonic. Imaš veliko znanja in vedno rada s teboj poklepetam o vseh možnih temah. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo, da si se posvetila malo blogu.
    Všečne objave pripravljaš. Všečni izdelki kot tudi fotke ;)
    Lahko bi pa objavila pri vsakem izdelku še kaj več fotografij... saj veš ... z leve, pa desne...
    Lepo bodi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No ja ko že mislim da bo Duši zadovoljna pa tole pfff :*hvala ti za vse brce :*

      Izbriši
    2. Hi hi...
      Saj si že zdaj zelo vredu.
      Ampak vedno si lahko še boljša ;)
      Le tako naprej v besedi in sliki :D

      Izbriši
  12. Izjemna ustvarjalka, vrelec idej, pripravljena deliti svoje izkušnje in znanje. Neprecenljivo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Polona, krasen blog, odlicne ideje, prekrasne voscilnice. Komaj cakam vsako novo objavo ❤️

    OdgovoriIzbriši